Za zanimanje pekar, dovoljno zainteresovanih đaka

Za zanimanje pekar, dovoljno zainteresovanih đaka

Poljoprivredna škola „Ljubo Mićić“ u Požegi jedna je od retkih u Srbiji koja se može pohvaliti velikim brojem učenika koji
Digitalni plastenik za sticanje praktičnih znanja

Digitalni plastenik za sticanje praktičnih znanja

Poljoprivredna škola u Vršcu dobila je najsavremeniji digitalni plastenik, u kome će se đaci osposobiti za rad sa novim tehnologijama
Otvoreno more – njiva za ribare

Otvoreno more – njiva za ribare

Za ribare se često kaže da je otvoreno more njihova njiva koju ne seju, ali iz nje žanju. Kako izgleda
Aromatične biljke sve traženije

Aromatične biljke sve traženije

U selu Bavanište, kod Kovina, na više od 700 hektara meštani gaje lekovito i začinsko bilje. Najzastupljenije vrste su menta,
Opstanak hmeljarstva leži u malim pivarama

Opstanak hmeljarstva leži u malim pivarama

Nakon decenija propadanja srpske industrije hmelja, taj neizostavni sastojak svakog kvalitetnog piva, sve više raste na vojvođanskim njivama. To se
Zaštićeno geografsko poreklo “Šumadijske šljivovice”

Zaštićeno geografsko poreklo “Šumadijske šljivovice”

”Šumadijska šljivovica” je prvi regionalno zaštićeni brend rakije od šljive u Srbiji.  Oznaku geografskog porekla za tu voćnu rakiju,  koju
“Naše selo” na teritoriji  Male Jasikove i Dubočana

“Naše selo” na teritoriji Male Jasikove i Dubočana

Krajem prošle godine, kompanija Delta Holding i grad Zaječar, zajednički su započeli realizaciju projekta “Naše selo”, na teritoriji  Male Jasikove
Majstor iz sela Sekurič

Majstor iz sela Sekurič

Nikada nije lako naći dobrog majstora, posebno na selu, gde se popravka mehanizacije ponekad mora obaviti i na polju. Ipak,
Srpske kompanije na sajmu u Sloveniji

Srpske kompanije na sajmu u Sloveniji

Na 57. međunarodnom poljoprivrednom sajmu, koji se održava u Gornjoj Radgoni, u Sloveniji, ove godine je nešto manje izlagača iz
Pozicioniranje rakije kao nacionalnog brenda

Pozicioniranje rakije kao nacionalnog brenda

U poslednjih nekoliko decenija, svetsku privredu karakterišu radikalne promene. Geografske i kulturne distance se smanjuju, a granice u svetskom biznisu