Poraditi na marketingu i brendiranju

Prema poslednjoj analizi Frutinet Media Internetional važnost Jugoistočne Evrope na nekim ključnim svetskim izvoznim tržištima i dalje raste kada je reč o svežem voću i povrću. Srbija konstantno povećava izvoz zahvaljujući ruskom tržištu, odnosno jabuci i malini. Kako doći do novih tržišta i na koji način nastupati, bile su samo neke od tema na drugom Forumu prestižne britanske grupacije, održanom u beogradskom hotelu Hajat. Fruitnet Forum South East Europe, osnovan 2016. godine kao mesto za povezivanje kupaca i uvoznika sa proizvođačima i izvoznicima, predstavlja dragocenu priliku za dobavljače voća i povrća u regionu da saznaju više o tome kako da razviju, diverzifikuju i povećaju svoj izvoz.

 

 

 

 

Celu vest možete pogledati ovde…

 

 

 

 

Julka Toskić, AgroBrand

 

 

 

Piet Schotel, Fruit Consultancy Europe

 

 

 

Čitajte još: